KLIENDITEENINDAJA
Sinu töö eesmärgiks on pakkuda klientidele sujuvat teeninduskogemust vastavalt ettevõtte põhiväärtustele ja teenindusstandardile.
Sinu peamised tööülesanded on:
- klientide teenindamine ja nõustamine, neile parimate rendilahenduste leidmine;
- seadmete kasutamise instrueerimine;
- rendilepingute ja tagastuste vormistamine arvutis;
- renditavate seadmete ja tööriistade komplekteerimine, väljastamine ja vastuvõtmine;
- seadmete korrektne ja ohutu ladustamine ning tööd tõstukiga;
- seadmete kontrollimine, puhastamine ning rendiks ettevalmistamine.
Oled suurepärane kandidaat kui
- Sa oled hea suhtlemisoskusega;
- Sul on varasem laotöö ning klientide teenindamise kogemus;
- huvitud tehnikast ja oled heas füüsilises vormis;
- pead kinni kokkulepetest ning oled oma töös kohusetundlik, täpne ja usaldusväärne;
- oskad kasutada arvutit (MS Office programmid);
- valdad vabalt eesti keelt ja saad suhtlemistasandil hakkama ka vene keelega.
Meie juures ootab Sind
- stabiilne töö kiiresti arenevas rahvusvahelises ettevõttes;
- igakülgne tugi töösse sisseelamisel;
- erialased koolitused ning vajadusel tõstukijuhi lubade saamiseks vajalik väljaõpe;
- motiveeriv töötasu ja töötulemustest sõltuv boonusprogramm;
- kaasaegsed töövahendid ja töötingimused;
- kvaliteetsed tööriided ja isikukaitsevahendid;
- tööandjapoolne tervisekindlustus ja muud toetused erinevate perekondlike sündmuste puhul;
- mõnus meeskond ja meeleolukad ühisüritused.
Tööaeg on graafiku alusel E-R 8:00-17:00 või 7.30-16.30 ja L 9-14
Töökoht asub Laki 11d, Tallinn
CV palume saata aadressile cv@ramirent.ee hiljemalt 15.09.2023.a. Lisainfot tööpakkumise kohta annab rendipunkti juht Markko Rätsepp telefonil +372 53 330 820.